Produkta garantija un atgriešana
Ja pēc mēbeļu piegādes atklājat ražošanas vai piegādes defektu, neuztraucieties - mēs nodrošināsim ātru un efektīvu problēmas atrisināšanu.
Lai paātrinātu procesu, iesakām sūtīt Lai defekti tiktu novērsti, pircējam nekavējoties jānosūta to fotogrāfijas, vai video uz mūsu e-pastu lett@lett.lv .
Reklamācijas pamatmērķis - pārdevējam vai piegādātājam darīt zināmu faktu par pirkuma un/vai piegādes kvalitātes neatbilstību. No klienta operatīvas rīcības izriet atbildes reakcija uz reklamāciju, kas sevī ietver defektu novēršanu.
Sīkāku informāciju par garantijas apkalpošanu var iegūt, sazinoties ar mums pa tālruni +371 27034530 vai e-pastu lett@lett.lv .
Iegādāto preci var atgriezt _______ dienu laikā no tās saņemšanas dienas.
Samaksātā summa tiks pilnībā atmaksāta, ja:
- Preces ir oriģinālajā iepakojumā.,
- Prece nav bojāta jūsu vainas dēļ.
Ja atgriešanas iemesls ir kvalitātes defekts, mēs aizstāsim preces vai pilnībā atmaksāsim naudu. Preču atgriešana notiek mūsu noliktavā Katlakalna iela 6D, Rīga, LV-1073 (Decco Centrs), salons LETT .
Atmaksa tiks veikta 3 darba dienu laikā vai citā saskaņotā termiņā.
Kvalitātes garantija
Visiem produktiem ir 24 mēnešu ražotāja garantija. Pirms montāžas pārliecinieties, vai mēbeles atbilst norādītajiem parametriem.
Garantijas nosacījumi
- Uzstādīšana ir veikta saskaņā ar instrukcijām.
- Izstrādājums ir lietots paredzētajam mērķim un ir pienācīgi uzturēts.
- Garantija neattiecas uz bojājumiem, kas radušies pircēja vainas vai ārēju faktoru dēļ.
Garantijas zaudēšana:
- Uzstādīšanas instrukciju neievērošana.
- Izstrādājuma bojājumi, kas radušies jūsu vainas dēļ.
- Kaitējums, kas radies saistībā ar neparedzētu apstākļu iedarbību (force majeure).
Ja garantijas laikā atklājat defektu, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni +371 27034530 vai e-pastu lett@lett.lv .
Mēs novērsīsim defektu vai nomainīsim preci 5 darba dienu laikā pēc pretenzijas apstiprināšanas, ņemot vērā preču pieejamību noliktavā.